Concept art, til bachelorfilm.

Diskuter teknikker, photoshop, tegnebrett eller andre ting som har med illustrasjoner, grafisk design og webdesign å gjøre.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
Bulken

Concept art, til bachelorfilm.

Legg innav Bulken » man 22 jun, 2015

Hei

Mitt navn er Morten Willyson Bjørnådal. Jeg er akkurat ferdig med andre året på Film&TV ved Westerdals Oslo ACT. Jeg har nå begynt å spekulere rundt bachelorprosjektet jeg skal gå i gang med på vårparten 2016.

Jeg ønsker å gjøre en surrealistisk kunstfilm, med et personlig samfunnskritisk synspunkt som en dystopisk overdrevet marg gjennom hele filmen.

I den anledning søker jeg noen til å hjelpe meg i gang med å få visjonen ned på papiret, gjennom noen tidlige concept art bilder. Litt inspirert av siste Mad Max, som tegnet storyboard før de skrev første utkast av manus, ønsker jeg også å fokusere så mye som mulig på å fortelle historien med bilder.

Det hadde vært så utrolig kult å fått noen visuelle referanser så tidlig som mulig i prosessen, for å fått testet ut denne teknikken/teorien i bachelorn min. Samt hjulpet meg å pitche ideen inn for kamera, lyd, skuespillere, produsent, sponsorer mm.

Jeg har dessverre enda ikke noen form for budsjett, men kan uansett ikke love noen svimlende summer. (lik alt annet innen studentproduksjon) Det jeg kan love er heder og ære, og relativt god publisitet gjennom en av Norges største kreative høyskoler.

Gå tilbake til «2D diskusjoner og spørsmål»